Sidor

"Pyssel - för fantasi utan gränser"


Bloggshop "Smått & Gott"

KLICKA PÅ BILDEN NEDAN
(Ja, kom igen. Du vet att du vill. Klicka. Klicka!)


Min lilla mor brukar ofta säga att jag har så mycket pyssel, att det skulle räcka till att öppna en hel butik. Visserligen har hon förmågan att överdriva titt som tätt, men det ligger ändå något i det. Och eftersom det ständigt råder akut platsbrist hemma hos mig, så kommer här en liten "butik" i form av en bloggshop! Innehållet? Pysseltillbehör! Så som miniknappar (i olika storlekar, former och färger), ringstommar, nyckelringar (kulkedjor med lås eller splittringar med/utan kedja), broscher, docktillbehör som t.ex tryckknappar och miniklädnypor. Samt annat smått. Det dyker antagligen upp mer, så fort jag letat fram dem ur mina gömmor och fotat. Tjoho!

Så vad sägs? Hjälp mig att rensa bland allt pyssel och få samtidigt tag i billiga pysseltillbehör.

...köp? :)


(Psst. Sänkta priser på några av miniknapparna)

4 kommentarer :

Fiff sa...

Vad roligt! Har gjort en snabb titt, och det ser ju jättefint ut! Kommer säkert att handla nåt av dig sen :-)

Mia O sa...

Oh, kul! :) Ska ta mig en närmare titt senare. Jag är ganska sugen på några miniknappar, de är så söta! ^^

Rebecca sa...

Hej!
Mina saker kom idag så jag ville bara tacka för en snabb leverans och en bra affär! (^.^)
Hoppas att du får en trevlig helg
Kram
Becca

LadyNight sa...

Fiff: Vad bra att det ser fint ut, försökte en evighet att få det se organiserat och prydligt ut :P Och du är varmt välkommen att handla pyssel såklart!

Miao: Javisst är miniknapparna bedårande? Man kan använda dem till så mycket :)

Rebecca: Vad bra att sakerna kom fram i säkerhet och att du tyckte om dem! Ska bli spännande att se vad du hittar på med dem :)

Skicka en kommentar