Sidor

"Pyssel - för fantasi utan gränser"


45 000+ besökare: dags för utlottning!

Poff! sa det och plötsligt slog besöksräknaren 45 000 besökare för ett litet tag sedan (ja, jag till och med missade 40 000 strecket). Det är rena galenskaper, måste jag påstå. Hur har alla hittat hit? Jag har vare sig uppdaterat blogginläggen tillräckligt ofta eller fyllt dem med fantastiskt intressanta saker, så hur har det här gått till? Hur det än står till, så tackar jag så varmast för era besök och hoppas ni vill återvända hit fler gånger. Här kommer den lovade utlottningen:


1a pris: Boken "Accessoarer pricken över i" + valfritt garnpaket nedan.

Paket 1 innehåller:
3 nystan av Marks & Kattens Top Wool Superwash
100% ren ull, färg 106 (blålila)

Paket 2 innehåller:
3 nystan av Schachenmayr Nomottas Sympatic
70% acrylic och 30% new wool, färg 70 (mossgrön)

2a pris: Ett av garnpaketen ovan.


Regler: 1 lott för kommentar på detta inlägg
2 lotter för kommentar + länka med bild (ovan) på din blogg
3 lotter för kommentar + länka med bild (ovan) på din blogg + bli följare

OBS! Lämna bloggadress eller e-mailadress i din kommentar så jag kan få tag i dig ifall du vinner. Och glöm inte att skriva vilket av garnpaketen du helst skulle vilja vinna.

Tävlingen avslutas den 16:e december klockan 23:59 och vinnaren dras den 17:e.

Lycka till! :)

36 kommentarer :

Elena sa...

Jag är gärna med och tävlar om så fina priser =)
Ha det så bra!

Bettan sa...

Oj vad kul! JAg är följare, jag länkar och kommenterar. 3 lotter . Och om jag vinner vill jag ha garnpaket 1
Kram sytanten

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar! :) Garnpaket 1 tyckte jag bäst om :)

Mari Sjöqvist sa...

Jag vill gärna vara med o tävla! Hittade hit ifokus. Gillade paket 1.
Mia

Minna sa...

Hej!
Jag är gärna med och tar 1 lott tack!
Paket 2 :)

Trevlig kväll!

minnapo1(at)gmail.com

Hedvig sa...

Jag vill gärna vara med och fira såklart. Kommenterat har jag gjort och följare är jag ju redan... Vill hemskt gärna länka också men får inte upp bilden. :/

Jättekonstigt! Får se om det blir går nästa gång jag startar datorn...

Humlan sa...

Grattis till dig. Rätt som det är ser man att det varit många besökare, men det är sällan någon lämnar någon kommentar. Jag är följare och länkar från min blogg. 3 lotter. Garnpaket nr 1 gillar jag.

Robellas atelje´ sa...

Grattis till så många besökare!!
Är gärna med och tävlar,
och gillar paket nr 1

Anonym sa...

Jag vill vara med i din utlottning!

phebles_90[snabel-a]hotmail.com

Fiff sa...

Kul med utlottning! O kul med många besökare :-)
Jag är med, och tar tre lotter!
Skulle bli glad för vilka av garnerna som helst :-)

Helens Universum sa...

Jag är gärna med och vill helst ha de blå garnysatanen om jag vinner!
Kul att du gillar mina makraméarmband!
Ha en härlig dag!
Kram Helen

Anonym sa...

Jag är också gärna med i utlottningen. Om jag skulle vinna vill jag ha paket nr 1.

Hälsar Margaretha G
margaretha.gustafsson@telia.com

Anki K sa...

Hej! Jag vill jättegärna vara med och tävla =)
Om jag vinner vill jag ha paket nr 1

audibruden@hotmail.com

/Anki K

Anonym sa...

hej
jag är med och hoppas på tur
paket nummer 1
gillat och delat på min fb
hoppas nu på tur
Titti skarp

tittifairlane@hotmail.com

Anonym sa...

Vilka fina garner i paket 1! Jag är gärna med och tävlar. Grattis till alla besökare!
evelina.nyqvist@glocalnet.net

Anonym sa...

Hej jag är gärna med och tävlar om jag vinner vill jag ha paket 1.

linnea.stenlund@bahnhof.se

Unknown sa...

Jag vill gärna vara med :)

Unknown sa...

Jag glömde ju min mejl haha :P
Men jag är gärna med.
Mejl: johannalemland87@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Det går bra med vilket som av garnpaketen.

anena9902(snabel-a)gmail.com

j´shörnan sa...

hej jag vill också vara med jag är följare till dig redan så jag vill ha 2 lotter kram maria

Anonym sa...

Så klart att jag vill vara med och tävla om de fina priserna.
Grattis till din fina blogg.
Jag hoppas ju förstås vinna boken och det spelar ingen roll vad det blir för garnpaket.
Jag länkar till min sida på Panduro +FB
lillemorbirgitta@allt2.se

Elin Alenius sa...

Jag har länkat i min blogg: http://flitigafingrar.wordpress.com/2012/12/08/tavling-hos-pysselstund/ och kommenterar här, så 2 lotter till mig. :)

Garnpaket önskar jag gärna om jag vinner.

Min mail: stugfrden (@) gmail . com

elisabet sa...

Deltar gärna med en lott på paket nr 2

Anonym sa...

Hej och grattis till alla besökare.
Om jag vinner gillar jag paket 2, bäst.
Mvh yvonne
y.huldt@gmail.com

Odenessan sa...

Tre lotter är mina, måste bara testa att vinna garnpaket 2 det gröna garnet. Min blogg ligger på adressen

http://odenessan.blogspot.se

Anonym sa...

Jag tar de tre bästa lotterna och den mesta av turen och kan tänka mig vilket pris som helst (fast helst garn..)

majkatt sa...

Hej jag skulle vilja vinna det blå lila paketet jag länkar till min blogg och följer.

Anonym sa...

Grattis till det stora besöksantalet!
Härliga priser, vill gärna vara med på en lott. Blålila är min färg.
marising@outlook.com

Annefia sa...

Wow! Så många besökare! Grattis!!!

Givetvis vill jag vara med i din utlotting nu när jag kommit igång med bloggen igen. Två lotter tack och helst vill jag vinna paket 1.

Miriam sa...

Grattis till alla besökare, jag vill gärna vara med i utlottningen. Om jag vinner tycker jag bäst om garnpaket 1

tean74 sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen. 1 lott blir det för mig och jag önskar garnpaket 1 om jag vinner. Och ett stort grattis! :D

bittan sa...

Hej !

Visst vill jag vara med o tävla o önskar paket nr.1
bittan4@gmail.com

Anonym sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar! Garnpaket 1 passar mig bäst i färg.
// Bellis bellis23@spray.se

Anonym sa...

Såå fina paket! Blir superglad för vilket som om jag vinner! Har ingen blogg men har självklart har jag blivit följare av din blogg ( vet inte hur många lotter det blir :))!
Hälsningar Becca
becca_hagelborg@hotmail.com

Marja sa...

Är gärna med och tävlar! :) Paket 1 är favoriten!
Marja (marja_80m@hotmail.com)

KataM sa...

Åh så kul, en pyssel- och garnblogg som jag inte hittat förut! :-) Så klart att jag måste prova lyckan i utlottningen. Har jag turen med mig, så vill jag ha paket 1.

Jag länkar på min blogg också, så det blir två lotter.

Skicka en kommentar