Sidor

"Pyssel - för fantasi utan gränser"


Överraskning på posten

Häromdagen kom en inflyttningspresent på posten. Och när jag menar present, så menar jag presentER. Lite som en sådan där rysk babushka docka som man öppnar och så gömmer det sig fler dockor inuti. Och man blir sittandes på golvet, utbrister ååh och awww lite då och då i en känsla som kan liknas med julafton. Fast utan all hemsk stress. Sedan vet man inte vart man ska ta vägen för att det är så himla fint.


Té i massor, en tésil som ser ut som en citronskiva, nötter, äkta vaniljpulver, kokosstänger (mina favoriter), muffinsformar, strössel, 3 st animéfilmer, en liten bok med muffinsrecept och en söt låda som det står "Bake my day" på. 

 
 Hjälp...vilken presentbomb, snacka om att bli bortskämd!  
(Tack min fina fina vän)

3 kommentarer :

Rebecca sa...

Vilken fin vän du har!
Och grymt bra filmer förresten!!

Nettan sa...

Men ååh, vilket härligt paket!! Såna vänner ska man vara rädd om :)
Vi har 2 av filmerna och de är jätte bra! Övärlden visste jag inte fanns, den har jag bara läst... berätta om den är bra. Kan bli en uppskattad julklapp här! Ha det bäst <3

LadyNight sa...

Rebecca:
Ja, verkligen!
Och filmerna är precis i min smak :)

Nettan:
Ja, såna vänner växer verkligen inte på träd. Men det är väl tur det, annars vore de inte så speciella :)
Har bara sett en av filmerna innan, så det ska bli spännande att se de andra två. Har också bara läst Övärlden, så jag lovar att hojta till när filmen är sedd :) Kram!

Skicka en kommentar