Sidor

"Pyssel - för fantasi utan gränser"


Klotter: The Corsetgirls

Jag lekte med färg och övergav blyerts. Tänka sig. Och korsetter! Och töser med beniga armar och sönderpressade bröst. Samt en gnutta attityd. Förhoppningsvis. Eller nåt...fast mest var det hela bara på skoj.

(Finns fler på lager. Alla 7cm stora. Får se om de dyker upp här)

Sedan vill jag bara tacka för alla snälla och uppmuntrande ord på förra inlägget. Ni är ganska fantastiska. Tror nog alla behöver den där "puschen" framåt ibland. Tack.

14 kommentarer :

Elin sa...

Åh, men de är ju urtjusiga!! :) Gillar skarpt! Och färgvalen är himla bra att man knappt kan tro att du varit osäker. Kör på!

Och det är rätt: visst behöver alla den där puschen! Jag hade nog inte kommit igång med mitt tecknande om det inte varit för bloggen och all härlig respons! Nu när jag är igång är det lättare att göra det för egen skull (även om det klart alltid emellanåt behövs lite stöd och uppmuntran).

Renée sa...

Så häftiga!

Koneko sa...

Wow så läckra! Riktigt bra jobbat, är så avis för att jag inte kan rita själv :)

Annefia sa...

Så kul att du vågat dig på färg nu och du är mycket duktigare än du tror!

Anonym sa...

hörredudu!!!! Dessa vill jag ha i min ägo! betalar en slant =) kram fina vännen.

//LV

Poff sa...

Jag tycker verkligen om allt du målar, ritar och tecknar! Om det finns mer som du skapar men inte visar så vore det hur roligt som helst att få se det. :)

Hedvig sa...

Ha ha, men vilka underbara! Gillar särdeles den i mitten, nu när jag är rödhårig igen och allt... ;)

E.Winberg sa...

Tjusigt! Gillar detaljerna ;D

Sofia sa...

Svar: Tack! :) Tänkte också att det skulle passa bra, och hon verkade tycka mycket om den :D

Sofia-Sobeide sa...

Så coola! Bra jobbat :)

LadyNight sa...

Elin: Tack för de snälla orden :D Och kul att du tycker det. Jag kör på, jag kör på! (försöker iaf, håll tummarna?)

Renée: Tack!

Pysselkiisen: Tack! Som man brukar säga: övning ger färdighet. Det är lite som att virka. Någonstans måste man börja för att lära sig. Och virkning är du ju urbra på! Det är ju också ett sorts "målande" :)

Annefia: Tack så mycket. Färg är faktiskt jättekul! (fast det visste jag ju egentligen redan). Men än vågar jag inte göra något större i färg. Ett litet steg i taget...

LV: Nämen hej! Det var ett tag sedan. Så du vill norpa mina korsettflickor? Måste bara skaffa en scanner först, innan de blir tillgängliga :) Kram!

Poff: Tack för de uppmuntrande orden :) Ja, det kommer definitivt dyka upp mer tecknat på bloggen. Kanske till och med gamla teckningar från när jag var mer aktiv med pennan? Får se.

Hedvig: Kul att du tycker det :) Själv var jag lite tveksam så att säga. De är lite mindre "oskyldiga" jämfört mot andra töser jag brukar teckna :P Och den rödhåriga är nog också min favorit.

Emelie Winberg: Haha. Ja, "detaljerna" var något nytt för mig. Trodde faktiskt att en del skulle tycka det var för mycket. Det är nästan så jag gör det :P

Sofia-Sobeide: Tack! :D

Anonym sa...

hej igen!

men jag vill ju ha orginalen =)

//LV

LadyNight sa...

LV: Jo, det förstod jag. Men JAG vill ha en kopia att leka med :) Originalen sparar jag till dig. Vill bara ha in dem i datorn först :) Dessutom finns det fler! Det kanske finns några andra du gillar mer. Eller så kanske du har egna önskemål som jag kan leka ihop? :P
Kram

Sara sa...

Snyggt! Du är så duktig!

Skicka en kommentar