Sidor

"Pyssel - för fantasi utan gränser"


Handmade Craft Swap (Part 3)

Nu har mina handgjorda ting kommit fram. Det tog "bara" ungefär 1½-2 veckor för paketet att anlända dit det skulle i England...men huvudsaken är ju att det kom fram i säkerhet, eller hur? Lisa (mottagaren) verkade tycka om sakerna också! :) Vilket gjorde mig väldigt glad, eftersom hon är en väldigt kreativ pysslare och dessutom konststuderande (oh, det vill jag också vara...det låter så intressant). Lisa har även en inspirerande blogg: The Craft-Arty Kid. Gå och ta en titt. Det finns till och med bevis att mina saker kom fram.

Så vad hade jag knåpat ihop? Jo, det blev en ring med en lila virkad blomma som hade fastsydda pärlor i mitten, en minikaninbrosch och så ett rosa flätat armband med berlock och lås:
Finally, my handmade things have arrived. It "only" took about 1½-2 weeks for the package to arrive where it should be in England...but the main thing is that it got there in saftey, right? And Lisa seemed to like the things too! :) Which made me happy, because she is a very creative crafter and also a fine art student (whoo, I want to be that to! It sounds so interesting). Lisa also has an inspiring blog: The Craft-Arty Kid. Go and have a look. There's even proof that she got my things.

So, what did I put together? Well, I made a ring with a purple knitted flower which had beads in the middle, a tiny bunnybrooch and a pink braided bracelet with a charm and a lock.

5 kommentarer :

Elin sa...

ursöt kanin :)

E.Winberg sa...

Ne, va söt! Baka baka men jag varnar för ett snabbt beroende, haha!

Annefia sa...

Jättesöta saker!

Det verkar som om postgången till och från England och Norden ofta är väldigt långsam medan paket från Sydkorea kommer fram på bara några dagar. Mysko!

Hedvig sa...

Kaninen <3

LadyNight sa...

Elin: Tack, kul att du tyckte det :)

Emilie Wiberg: Oja. Det ska bakas minsann. Måste bara köpa mer strösocker.

Annefia: Tack! Och ja, det har jag också märkt. Saker från Thailand kommer t.ex så fort som veckan därpå.

Hedvig: Jag hade faktiskt lite svårt att skiljas från den. Får nog göra en till.

Skicka en kommentar