Sidor

"Pyssel - för fantasi utan gränser"


Virkad blomma och en tékopp

Har äntligen något färdigt pyssel att visa upp här på bloggen. Nämligen två st ringar; en virkad blomma med pärlor och en liten tékopp. Båda har fått ett nytt hem hos pyssliga Nettan och hennes lilla konstnär. Minns ni PIF:en? Hade ju tänkt att skicka iväg allt innan jul så det skulle kunna hamna under julgranen hos de inblandade, men blev sjuk och allt blev tyvärr uppskjutet. Detta är ett av paketen. Bättre sent än aldrig? :/
Visar upp innehållet i de två andra paketet när allt är färdigt, ivägskickat och emottagit.


Psst, vill du också göra egna ringar? Ringstommar finns att köpa HÄR, på Smått & Gott.

8 kommentarer :

Unknown sa...

Gud så söta ringar. Koppen bara älskar jag så häftigt. Kul med annorlunda. ha en underbar fredag kram Beijan

Nettan sa...

Tusen tack igen!! Vi är såååå glada här, min lilla konstnär o jag :D
Ringarna är underbara, o jag har förstås min på mig. Igår hade jag även med mig hennes för att visa mina hantverksintresserade arbetskamrater o de väckte mycket uppmärksamhet så jag fick visa o visa igen hela dagen!
Större delen av resten av innehållet i paketet är än så länge hemligt för dottern, födelsedag om en månad. Tills dess är renoveringen klar :) Men hon kommer bli överlycklig!
O tack igen för överraskninspåsen <3 det blir perfekt till ett WIP som legat nere ett tag men som nu startar igen :) Har knappt tid att jobba... ;b
Må allra bäst <3

Fiff sa...

Vilka coola ringar! Blomman var verkligen piffig, med pärlor i mitten :-)

Annefia sa...

Så kul att se att du kommit igång att pyssla igen! Söta ringar dessutom!

Själv har jag pysselpaus just nu även om jag bloggar på ändå.

Andrea Femerstrand - illustratör sa...

Så söt tekoppsringen var!

Svar: Tack för intresset - I'll keep you updated! :D

LadyNight sa...

Huset på kullen: Tack så mycket! Tror nog att koppen blev min favorit också, svag som jag är för miniatyrer.

Nettan: Vad glad jag blir att ni tyckte om ringarna! Och att de blev uppmärksammade bland arbetskamraterna, sånt är ju alltid kul :) Ska bli spännande att se vad din dotter hittar på med miniatyrerna, kanske får man se en bild på det hela i din blogg när dockskåpet är klart? Och vad roligt att bonuspåsen kom till nytta! :)

Fiff: Tack! Ja, tänk vad man kan få ihop med lite garn och pärlor :)

Annefia: Sakta men säkert! Och tack, de var riktigt roliga att göra. Tar lagom lång tid att göra, så det blir nog mer av den sortens pyssel.

Andrea Femerstrand: Tack! Och vad bra :)

Fru Bävers virkvrå sa...

SÅ charmiga! Koppen är underbar!!

LadyNight sa...

Fru Bäver: Tack! :D

Skicka en kommentar