Sidor

"Pyssel - för fantasi utan gränser"


Inspirationstips #1

Pandurokataloger! Finns gott om färgsprakande bilder och inspiration. Jag brukar spara mina och bläddrar i dem ibland under tråkiga stunder, för att kicka igång idéer.

Nu är ju inte Panduro precis kända för att vara det billigaste alternativet, en del av pysslet går faktiskt att få tag i på annat håll till rimligare priser. Men deras kataloger är sannerligen som godis (fast i pappersformat).

I förrgår trillade den lilla katalogen för våren 2012 in genom brevinkastet. Och de första sidorna med muffinstillbehör: MUMS!

4 kommentarer :

Annefia sa...

Åh, har katalogen kommit nu? Jag tror inte dom vill ge mig nån automatiskt eftersom det var hundra år sen jag beställde nått från dom dock. Även jag har sparat en massa gamla kataloger. Dräggelfaktorn är hög!

LadyNight sa...

Annefia: Nämen, vad tråkiga de är! Men skutta in till deras hemsida, det ska nog gå att "bläddra" i katalogen där om jag inte har helt fel :)

Nettan sa...

Åh, då måste jag springa dit på lunchen o hämta ett ex! Jag får inte heller katalogen... eftersom panduro finns på stan blir det oftare att jag rusar dit när idéerna kommer (= lyx!! Fast stor risk det bli dyrt...) Kram <3

LadyNight sa...

Nettan: Ja, vilken lyx! Jag måste ta mig till en annan stad (gbg) för att komma i närheten av en av deras butiker...fast det kanske är lika bra egentligen. Plånboken hade fått svälta ordentligt :P

Skicka en kommentar