Sidor

"Pyssel - för fantasi utan gränser"


Photopearls - påfyllning

Jag kan antagligen stå och klaga en hel evighet över att inte Panduro finns i Borås. Det är så enormt tråkigt. Men så är det väl att bo i en småstad. Lilla kära Borås (och hur jag längtar härifrån). Men (!) som tur är finns det snälla själar därute, t.ex i Örebro, som inte har något emot att traska in i deras pandurobutik och göra lite inköp åt mig. Vilket resulterade i fler pärlor (och mer färger). Skoj! Speciellt eftersom Panduros webbutik verkar krångla...inköpssumman går minus istället för plus. Så fyller jag på med varor för t.ex 400kr, så står det kanske 119kr och det är inkl frakt. Eller 100kr kan bli -29kr. MINUS. Har jag råkat ut för någon mystisk rabatt och ska med andra ord passa på att shoppa som en galning, eller kommer jag bli tvungen att betala tusentusen? Hoho. Vågar nog inte testa...även om det är en aning lockande :P

/LadyNight

0 kommentarer :

Skicka en kommentar