Sidor

"Pyssel - för fantasi utan gränser"


Hamstrar säkerhetsögon

Håller på att bygga upp en liten samling av säkerhetsögon inför dagen då jag planerar att släppa loss på amigurumis och plushies. Så idag damp det ner ett litet brev med ett gäng i olika färger och storlekar i brevinkastet (tradera.se är minsann bra att ha ibland). Mina favoriter är nog ett par som är 8mm i diameter och albinofärgade (ljusrosa, med mörkrosa pupill). Ska försöka få tag i fler av dessa, för jag fick bara ett par.
Allt går bra med min lillräv också, han är så duktig och låter bli att tugga eller busa med mitt pyssel som ibland råkar hamna på golvet. Han är verkligen ett underbart sällskap och vi har funnit varandra ordentligt :)








<--- Lillräven





.
.
.
.
/LadyNight

3 kommentarer :

Janna sa...

Hej!
Vad roligt att du blev nöjd med ögonen. Du kan ju köpa ögon av mig direkt via mejl. Och köpa enbart en färg om du vill, t ex bara de vita ögonen. Jag har dock inte så stort lager av varje färg.

Vilken fin blogg :-) Jag gillar verkligen Super Mario pärlplattorna.Måste tipsa om ett amigurumimönster jag hittat: http://wolfdreamer-oth.blogspot.com/2009/08/mario-plushie.html

Det är en Mario-figur. Tjejen som har bloggen har fler gratismönster till figurer från Super Mario, bl a till svampar!

Varma hälsningar
Janna

Ilkka sa...

Hej! Jag säljer också säkerhetsögon! I alla möjliga färger eftersom jag målar dem själv. :) Kolla in min blogg eller www.ilkkadesign.webshoponline.se

LadyNight sa...

Janna: Ja, jag kommer nog återvända till dig angående de där albinoögonen (rosa med röda pupiller), gillade dem rejält!

Och tack för tipset, hittade flera intressanta mönster på hennes sida :)


Linda: Länkade till dig i ett tidigare inlägg, så har minsann redan varit och snokat på både din blogg och webshopp. Säkerhetsögonen var väldigt lockande ^^

Skicka en kommentar