Sidor

"Pyssel - för fantasi utan gränser"


Nytt på bokfronten

Den här boken verkar slutsåld titt som tätt, men jag fick äntligen tag i den förra månaden. Stora boken om Stickning av Margaret Hubert. Samma författare som gav ut Stora boken om Virkning och som jag har sedan tidigare. Det är fint när böcker matchar i storlek och design på något vis. Det blir mer ordning och reda i bokhyllan (om det nu ens är möjligt, min stackars överfyllda bokhylla har böcker i alla skrymslen och vrår, på alla håll och kanter).


Nu behöver jag nog ingen mer stickbok.

...eller?

2 kommentarer :

Fru Bävers virkvrå sa...

Ja, är den lika bra som stora virkboken så lär du klara dig :) Och tack för gratulationen! Grattis tillbaka, i efterskott eller förskott??

LadyNight sa...

Fru Bäver: Ja, de är ganska så lika. Man känner sig "mätt och belåten" när man bläddrar i den, så jag är mycket nöjder.
Varsegod, och tack tillbaka! Det blir i efterskott på oss båda :P

Skicka en kommentar