Sidor

"Pyssel - för fantasi utan gränser"


Garnfynd x 10

Fyndade nyligen garn på tradera; 8 st bruna nystan i akryl 50g/st, fina och fräscha. För 50kr +porto. Och inte nog med det, säljaren hade hittat mer av samma garn i sina gömmor så jag fick 2 st nystan extra! Så nu sitter jag här och har precis börjat virka en brun liten björn från boken "Virka amigurumi", vilket känns PÅ TIDEN. Har haft boken över ett år och har fortfarande inte skapat något från den. Skäms på mig. Men bättre sent än aldrig.

Har även testvirkat klart en av Jannas regnbågsdockor och den har nu väntat runt 1-1½ vecka på att jag ska fästa EN knapp innan jag kan fota och lägga upp bild på resultatet. Knappen är hittad, så jag ska försöka få tummen ur imorgon och sätta fast den.

Annars? Plugg plugg plugg.

0 kommentarer :

Skicka en kommentar