Sidor

"Pyssel - för fantasi utan gränser"


Testvirkning av Islandshäst - Resultat

Har varit testvirkare igen! Lika kul varje gång. Precis som förra gången, så var det nu Pysselkiisen som behövde hjälp med att testa ett nytt mönster som hon skapat. Ett mönster på en tjusig Islandshäst närmare sagt. Egentligen skulle hästen även ha ståltråd i benen och ha en ställning för att kunna se ut som om den travade/töltade, men jag hittade tyvärr ingen vettig ståltråd hemma så det får bli en annan gång istället. Mitt resultat har varit färdigt i över en vecka, men så har en 50årsfest och en elak förkylning kommit i vägen och fördröjt det hela. Men här kommer i alla fall äntligen en bild:

Mönstret på hästen finns till salu hos Pysselkiisen för 25kr, du kan även titta in på hennes etsy-shop: Design Pysselkiisen och upptäcka fler av hennes roliga mönster.

Nu när jag kommit igång lite, så ska jag ta itu med ytterligare virkning imorgon. Denna gång till amigurumibytet (nr2) som anordnats av Amigurumi i Fokus. Det blir på fri hand igen hade jag tänkt mig och det ska nog funka, för jag har redan hela skapelsen klar i huvudet :)

/LadyNight

0 kommentarer :

Skicka en kommentar