Sidor

"Pyssel - för fantasi utan gränser"


Nytt: Boken "Virka amigurumi"

Ja! ÄNTLIGEN är jag ägare till denna lilla söta bok som är den enda svenska (såvitt jag vet) virkboken om amigurumi. Den duktiga tjejen som skapat boken heter Mia, och hennes hemsida kan du hitta här: Foxypanda. Jag har varit väldigt nyfiken och intresserad av amigurumis sedan ett tag tillbaka, och har dessutom prövat på att virka några små figurer på egen hand. Dock hoppas jag, men hjälp av den här boken, att jag får lite mer ordning och reda på dem.


.I mitt efterlängtade paket från adlibris (som kom idag) fanns även det här innehållet:

*Medeltidens Litteratur; Episk diktning
*Brida, av Paulo Coelho
*Det ondas blommor, av Charles Baudelaire
*Dikter, av Samuel Beckett
*Kärleksdikter, av Francesco Petrarca

(Anar ni en röd tråd kanske?)

0 kommentarer :

Skicka en kommentar