Sidor

"Pyssel - för fantasi utan gränser"


God Jul!

...önskar jag och Lillräven till er alla. Hoppas ni får en mysig tid fri från stress, måsten och svårigheter.

Här tuggas det på mammas hemmagjorda och överdrivet goda pepparkakor med mandel i, rester av Janssons Frestelse (perfekt som nattamat), julost och nötter.

Vovset fick också julklappar minsann och ingen kunde vara gladare än han när innehållet upptäcktes. Omnomnom :D


Och för att fira lite extra
, så tänkte jag köra lite "mellandagsrea" bland allt pyssel på bloggshopen Smått&Gott! Så skutta in och ta en titt på:


6 kommentarer :

carmencreazioni sa...

Auguri di buon anno nuovo ti mandano da Sicilia Carmen, Selma e Lilly!!!

Annefia sa...

God fortsättning! Det låter som en spännande mellandagsrea!

LadyNight sa...

carmencreazioni: Happy New Year to you too! And Lilly :)

Annefia: Detsamma! Och ja, ganska så spännande. För mig iaf...verkar som om alla miniatyrer precis blev köpta. Yay! Nu kan jag införskaffa mer små ting :P

visinge sa...

God Jul o gott nytt år! :D
Vad härlig sidan blivit!

Annefia sa...

Grattis till att det gått så bra! Det är du värd! Skulle önska att jag haft råd att köpa några av minatyrerna men jag har det kämpigt nog att få ihop till maten dom kommande veckorna.

LadyNight sa...

visinge: Gott nytt år! Hoppas du hade en fin start på det nya året. Och kul att du tittade in och dessutom tyckte om sidan :)

Annefia: Ja, slutet av året är då ingen bra tid ekonomiskt sett (kan nog inte påstå att resten av året är så strålande på den fronten heller, men det lättar åtminstone upp lite när jan-feb har passerat).
Och angående miniatyrerna, så kommer det fler chanser! Kommer säkert fylla på med nya inom snar framtid :P

Skicka en kommentar