Sidor

"Pyssel - för fantasi utan gränser"


Bortglömt garn


K
unde inte sova inatt (som vanligt) så jag rotade runt lite i lägenheten och
hittade en påse med garn i som jag uppenbarligen glömt av att jag köpt. Vilken härlig överraskning! Och Fabel dessutom, kunde inte bli bättre.


Tänk vad man kan hitta i sina gömmor (eller i sin oreda). Borde snart skaffa mer förvaringslådor till garnet och få bättre ordning...fast allra helst hade jag velat få tag på ett trevligt vitrinskåp i trä där allt garn kan få bo. Men det blir lite klurigt när man inte har tillgång till bil. Lite svårt att släpa med ett helt vitrinskåp på bussen. För övrigt så vet jag inte ens om det får plats här hemma. Heh. Attans.

Har ni något tips om hur man bäst förvara garn? Hur ser er förvaring ut?

Här är en liten utmaning från mig, till den som vill: Fota din garnförvaring och lägg upp på din blogg. Lämna gärna en liten kommentar här sedan, så jag kan skutta dit och bli inspirerad! :D

9 kommentarer :

mary-ann sa...

om du smyger in där---> http://paristickor.blogspot.com/2010/12/published-with-blogger-droid-v1_16.html
så ser du vilken typ av förvaring jag har :)

Emma sa...

Alltid lika rolit att hitta saker man glömt bort^^

Virka en amigurumi sa...

Kolla in min påse!

Madeleine sa...

Fabel är härligt! :D
Skrev precis en post om mitt garn!
http://yarn-madness.blogspot.com/2011/03/my-crafting-space-part-1.html

LadyNight sa...

mary-ann: Vad fint du har det! Och vilken dröm att ha ett helt rum åt allt pyssel. Vad härligt det måste vara med ordning och reda :)

Emma: Javisst är det! Fast det skvallrar nog även lite om att man måste ha mer koll :P

Virkaenamigurumi: Vilken fin påse, vad praktiskt att ha garnet där. Blir ju lätt att ta med sig överallt :)

Madeleine: Vilken härlig hörna! Åh, vad mysigt och pyssligt det set ut. Det var verkligen inspirerande att se :) Och var snyggt det var med trådrullarna i hyllan. Tack för länken! :)

Hedvig sa...

Hej!

Vad kul att du ville delta i min tävling! Ännu roligare också att jag i och med detta hittat en ny rolig blogg! :)

Ha en fin dag!
/Hedvig

Thessan sa...

vilken mysig blogg!

Sunna sa...

om jag fotade mitt garnförråd skulle jag tvingas att erkänna hur mycket jag har och då kan jag inte köpa något nytt.. men ikeas plastbackar med lock är underbara

LadyNight sa...

Thessan: Tack! Och kul att du hittade hit :)

Sunna: Haha, ja så kan det vara. Och att bli tvingad att sluta köpa garn hade ju varit hemskt! Har också ett par stycken plastbackar till mitt garn, det funkar ganska bra...fast det är ganska fullproppat och har börjat att svämma över nu :P

Skicka en kommentar