Sidor

"Pyssel - för fantasi utan gränser"


Nytt: Stickböcker, garn och film

Hade bara en enda stickbok innan och den var inte ens särskilt användbar. Så! Idag blev det ändring på det, för med posten kom det hela 4st. En hel del avancerade kreationer (i mina ögon iaf, känner mig fortfarande som en total nybörjare på stickfronten), men även lite enklare saker som säkert kan inspirera. Dock är mina två bokhyllor proppfulla, så det där med förvaring måste jag klura ut. Kanske helt enkelt borde rensa >.<

Blev också utökning på filmfronten (mums). Även där har jag förvarings- problem. Står en hög på golvet just nu och sånt tycker jag INTE om.

Och slutligen lite underligt garn som jag fick av min faster i helgen. Ska bli intressant och se vad man kan hitta på med det. (Kämpar fortfarande med mina sockar btw, har bl.a ändrat på resåren och den är mycket bättre nu).

Yepp.

0 kommentarer :

Skicka en kommentar