Sidor

"Pyssel - för fantasi utan gränser"


"Romantiska" rosa muffins

Jag blir ofta rastlös och sötsugen på kvällar/nätter. Då blir en och annan kladdkaka skapad eller muffins, som i detta fallet. Hittade ett nytt recept med rosa topping och tänkte testa lite nytt för en gång skull. Varför nöja sig med något som smakar gott, när det kan SE bra ut också? tänkte jag ^.^

Före:

Efter:

Trodde att muffisarna skulle smaka väldigt sött och sliskigt, men i själva fallet så var de knappt söta alls. Och de blev ju ganska...gulliga (nästan lite för gulliga för min smak). Nästa gång blir det till att göra chokladmuffins med kokos i eller varför inte morotsmuffins? Nu ska jag bara hitta någon som frivilligt vill smaka på kvällens skapelser ^.~ Natti

1 kommentarer :

Moa - En magisk purt... sa...

Frivillig: jag! :)

Skicka en kommentar