Sidor

"Pyssel - för fantasi utan gränser"


God Jul 2009

Igår kom mitt paket från Byhands (fick godis och en stegräknare medskickat, tack så mkt! :) och i förrgår så kom det ergonomiska virknålar (köpte via en tjej på Amigurumi i Fokus) så jag har minsann haft lite julafton i förtid.
.








Julpynt har inte dykt upp i lägenheten än (gillar ju egentligen inte julen), men det ligger inslagna julklappar i soffan och en adventsjulstake ligger i en påse på golvet för att komma upp i fönstret senare idag när moderskapet kommer hit. Har också bakat lite (inatt, heh) och det blev bland annat kokostoppar som ska doppas i choklad under dagen, samt havreflan.

En vän till mig delar den icke-så-positiva-synen om julen och det ger spelrum för lite svart humor, så i år lekte jag med en tuschpenna på hans julkort^^ :

Slutligen, vill jag önska er alla pysslare där ute en riktigt God (och pysslig!) Jul. Hoppas ni får fira den med familj och vänner, samt att glädje fyller varenda hörn.
.
/LadyNight

2 kommentarer :

Thessan sa...

Ny Amis-tävling på min blogg, kanske är av intresse?

Sunna sa...

Tack för att du vill vara med och tävla hos mig, önskar dig en massa tur

Skicka en kommentar